Engagerede medarbejdere øger kundetilfredshed og loyalitet.

Adskillige analyser og cases viser sammenhængen mellem graden af medarbejderengagement og kundetilfredshed og -loyalitet (=fastholdelse):

  • En virksomhed hvor mere end 50% af medarbejderne er engagerede, har 80% tilbagevendende kunder
  • En virksomhed med engagerede medarbejdere er ni gange mere tilbøjelig til at have tilfredse og loyale kunder.
  • Virksomheder med mere engagerede medarbejdere oplever 51% højere produktivitet
  • En engageret medarbejder overperformer en uengageret medarbejder med 20-28%.

Kilder: Demand Metric survey 2014, Brendon Carter & IRN.com 2014,Harter, J.K., Schmidt, F.L., & Hayes T.L., Psychology, 2002, The Conference Board, 2006).

Stay updated

Få de seneste nyheder om ledelse, nye online uddannelser, tilbud og andre vigtige ting. Vi lover at vi ikke spamme dig og kun sender relevante ting.

Kontakt os

Tlf. 4248 0404
For booking af uddannelse kontakt hello@partnersinlife.dk

Find os her

Fredensvej 7,
2970 Hørsholm, Danmark
CVR: 39481103